marți, 12 martie 2013

The underdog...Nachbil

Dragul meu, nu ai nici o sansa, sa-ti spun pe fata, esti expirat! The underdog, este nimeni altul decat Nachbil Rose 2008! Placerea m-a facut sa-l adopt in anul 2009, iar nostalgia m-a facut sa-l pastrez pana in 2013. Ne-am intalnit la prima mea degustare de vin, care a fost intretinuta de Johann Brutler, degustare ce a vizat vinurile de la Nachbil. Ei bine nasul acestui rose mi-a ramas intiparit in minte, inca mai simt scentul atat de vivace de capsuna. Eram obisnuit ca un rose, dupa 5 ani sa nu-mi spuna decat ca-l dor oasele, ca si-a trait aventura, iar ca eu am ajuns intr-un ceas tarziu. Am mai povestit cu diversi initiati in ale vinului, de el si din toate partile a fost desfintat. Daca nu ma inseala memoria, acesta a fost primul rose comercializat de Nachbil, fiind impartit in 1000 de butelii. Si ce surpriza placuta, cand mi s-a deschis inca odata, intelepciunea se gaseste in cele mai nebanuite locuri. Are o culoare roza nostalgica cu nuante caramizii. La intalnirea cu mirosul, absolut incantator, vine cu un buchet rustic, cu arome de capsuni, cafea, piele si prajitura cu mere. Nasul acesta ma amageste mi-am spus, dar amarnic m-am inselat. Direct mi-a aratat prospetimea sa, aciditatea fabuloasa, corpul mediu si crocant, precum si note adanci de gref, agrise, pomelo si smochine. Sarutul de ramas bun, este seducator, rotund, suav, elegant. E un rose, atat de special, cu o personalitate aparte, se joaca cu venele mele.
And...let the music play!


5 stele si jumatate din  7!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu